Dagens shopping

Idag så var jag och shoppade, tyvärr så hittade jag inte det jag skulle men tänkte åka nästa helg och pröva lyckan. Men det blev ett par tighta svarta jeans, en väska och lite små saker man behöver t ex sminkborttagning och en ny pinsett. Jag fixade även mina ögonbryn på mist stockholm, super skönt att äntligen ha fått det gjort.

Det hände en sak idag. Jag hittade en suuuper fin jeans skorta idag, på gina tricot. Det var den sista i min storlek och den satt perfekt på mig och jag var super glad för det. Men så tänkte jag att jag skulle gå en snabbis till Cubus innan jag köpte den. Istället för arr reservera den så hängde jag den på ett annat ställe, BIG MISTAKE!! Jag var inte bort i ens 5 minuter och så var den borts. :( Kollade även om de som jobbade hade hängt tilbaka den, men det fanns ingen där. Jag blev super ledsen, men kom på att de kanske har den på deras hemsida. Ska gå in och kolla nu. :)

Här är en bild på min väska jag köpte idag. :)

Kommentarer
Postat av: juliciouz

vinnaren av Dagens Header är nu uppe :D

2011-02-06 @ 21:36:12
URL: http://juliahillgren.blogg.se/
Postat av: johannaaa

hah jag förstod det sen..

Varför gör man det egentligen? :S

2011-02-06 @ 21:40:39
URL: http://withjohanna.blogg.se/
Postat av: CLAUDIA

Fin väska! :)

2011-02-08 @ 15:54:04
URL: http://claudiamartinsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt väskan? :)

2011-02-21 @ 21:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0