THE BITCH IS BACK!!

Nu har jag tänkt att börja blogga igen. Mycket har hänt sen sist, t ex jag har blivit singel, jag hade en liten fest för att jag hade fyllt och jag har bestämt mig för att följa min stora dröm så jag ska gå natur på gymnasiet . Snart så är det dags att välja gymnasie, jag kommer förmodligen välja natur på Thoren Business School i örebro. Men jag har inte bestämt mig än, det kanske blir teknik programet på Allé. Vi får se vad som kommer hända, de närmaste veckorna så ska jag besöka skolorna som jag vill välja på.

Som ni kanske märkt så har jag ny design och den är bara tillfällig tills jag gjort en riktigt snygg. :) På bloggen ska jag från och med nu även visa mycket väskor, kläder och även skor. Jag tror att första väskan kommer upp redan imorgon. :)

Nu ska jag dyka ner bland läxorna igen och vi hörs imogon. puuusssss <333 :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0