En gång i tiden...

Vad är det som händer med mig??!! :O Jag har blivit värsta dålig på att blogg nu för tiden. :( en gång i tiden när jag började blogg så gjorde jag minst 4 inlägg om dagen!! Så är det absolut inte nu.

Igår så var jag på bio med min pojkvän och vi såg filmen "the town". Den var bra och spännande. Fast den var två timmar lång så kändes det som att man bara hade suttit och kollat i en timme. :)

Twilight besatt är jag till 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kollade på första filmen idag och jag läste även ut bok två som jag fick när jag fyllde år :) Nu ska jag läsa bok 3 och kommer förmodligen inte blogg mer förrän jag läst ut den boken också. Ha det gööttt!! :D

Så här såg jag typ ut då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0